2012. november 5., hétfő

Újabb szerelmes versek

Szeretnéd, ha szeretném, amit szeretnél?
Mert Én szeretném, ha szeretnéd, amit Én szeretnék!
Na, akkor most már CSÓK ahová szeretnéd!:) 

 
Oly üres nélküled az ágy,
Oly forró irántad a vágy,
Oly édes minden csók, mely éget,
Hisz tudod, nagyon SZERETLEK én téged. 

 
Tudom, hogy e csönd érzelmeket takar,
Tudom, minden gondolat előtör majd hamar,
Tudom, hogy az érzelem széttöri a gátat,
Tudom, hogy a némaság öleli a vágyat.

A szerelem megsemmisíti az észt.
Az agy és a szív olyan mint a homokóra két edénye:
amikor az egyik megtelik a másik kiürül.
 
 Nem tudom, hogy mondjam el, mindazt, amit érzek,
Hidd el, hogy csak TE vagy, és én érted élek,
Nem tudom, miért fáj, de fáj a messzeséged,
Minden percben hiányzol, én úgy SZERETLEK téged.

Hiába tagadnám régóta szeretlek,
könnyeim titokban teérted peregnek.
Kértem a jó Istent tanítson feledni,
válasza az volt:
Téged kell szeretni!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése